PENGALAMAN: Jamuan Hari Raya Di Rumah Cikgu Zahura

haaaa lame da aku x update blog aku niehh.... da berabok da aku tngok ...... nieh korang aku nk cite skit nieh 3 ari lepas cikgu aku jemput g rumah terbuke rumah dia ....besttt wooooo...... bab tu guru kelas aku dier invite untuk student kelas dier je mase tuuuu.... pergh mmg best rugi wooo sape yng x dtng.... wakakkakaa....makan perghhh mmg kenyang gilos  wakkakakakk ckp bnyak pon x gune nieh ade video aku sempat record ngehehehhehee.....  



                           haaaa..... best x hahahaah.... mesti x best kan bab aku x pandai edit video .....
                                                     btw jamuan tu best sesangat wakakakakkakakakkakakakakakkakakakakkakakakakakkakakakakakakkaka

Tiada ulasan

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
google-site-verification: googlec4265c62fcbefbca.html